Pogoji poslovanja pri nakupu pripomočkov po meri

 

Splošni pogoji poslovanja s prostovoljnim soglasjem in sporazumom

1. Splošno

Vsa naročila, dobave izdelkov in storitve temeljijo primarno na predmetnih Splošnih pogojih s prostovoljnim soglasjem in sporazumom (v nadaljevanju: Splošni pogoji), ki jih je izdal OIM ORTOPEDSKI INŽENIRING d.o.o. Pesnica pri Mariboru 20A, 2211 Pesnica pri Mariboru (v nadaljevanju: prodajalec).

Odstopajoči dogovori so veljavni samo v primeru, da so sklenjeni v pisni obliki.

Osebni ali telefonski dogovori stopijo v veljavo s prodajalčevo pisno potrditvijo veljavnosti dogovora. Kot pisna potrditev šteje potrditev izročena kupcu, poslana po pošti ali elektronski pošti.

 

3. Koristi izdelkov

Z ortopedskimi vložki in čevlji po meri se lahko rešujejo težave kot so petni trn (spina calcanei), visoko stopalo (pes excavatus), ploska stopala (pes planus), plantarni fascitiis, valgus palca, hallux valgus, hallux rigidus, bolečina v sprednjem delu stopala, metatarzlagija, supinacija ali pronacija stopal, deformacije prstov, vnetje ahilove tetive, otiščanci, kurje oko, krajše noge, diabetično stopalo, Mortonov nevrinom, amputacije prstov, Morbus sever in druge deformacije. Ortopedski vložki in čevlji po meri lahko delujejo tudi preventivno pri športu ali fizičnem delu.

 

4. Tveganja in nevšečnosti

Kot ostali ortopedski pripomočki lahko tudi ortopedski vložki in čevlji vključujejo nekatera od spodaj opisanih tveganj:

  1. Ortopedski vložki in čevlji lahko v času navajanja  povzročajo bolečino v predelu stopal in nog. Neprijetni občutku se lahko pri določenih situacijah pojavijo tudi v drugih delih telesa (koleno, kolk, hrbtenica).
  2. Pri prekomerni uporabi v fazi navajanja lahko pride do žuljev, otiščancev in preobčutljivosti v predelu stopal.
  3. Pri uporabi ortopedskih vložkov v neprimerni obutvi lahko pride do deformacije ortopedskih vložkov in bolečin v stopalih ter tudi nezadostne korekcije, ki poslabša funkcijo ortopedskega vložka.
  4. Ortopedski vložki in čevlji se lahko zaradi nepravilnega vzdrževanja uničijo ali poškodujejo ali permanentno deformirajo.
  5. Če ortopedskih vložkov ali čevljev ne nosite po navodilih ortotika, ne pridete na kontrolni pregled ter imate specifične ali netipično oblikovana stopala lahko zaradi tega pride do podaljšanja zdravljenja in zmanjšanja možnosti doseganja želenih rezultatov.
  6. Pri dodelavi korekcij lahko pride do občutljivosti stopal
  7. Možnost alergijske reakcije na materiale iz katerih so izdelani ortopedski vložki in čevlji.
  8. Sledimo funkciji pripomočka za pacienta, ne toliko izgledu, zato se lahko izgled pripomočka razlikuje glede na fotografije.
  9. V primeru nevšečnosti, neprijetnih občutkov in bolečin ste dolžni obvestiti kontaktno osebo v OIM ortopedski inženiring.

 

5. Individualno naročilo izdelkov ali storitev

Za izdelke ali storitve, ki sodijo v prodajni asortiman prodajalca in se na željo kupca individualno naročijo ter samo za njega izdelajo velja, da je takšno naročilo zavezujoče, torej od takšnega naročila kupec več ne more odstopiti brez povračila škode, ki je prodajalcu nastala z izvrševanjem naročila v odnosu do njegovih dobaviteljev ali pri opravljanju lastne storitve.

Kot zavezujoča oddaja naročila se šteje izpolnitev delovnega naloga/naročilnice, ki ga s kratko specifikacijo predmeta naročila, datumom ter podatki kupca izpolni prodajalec, kupec pa ga potrdi s svojim podpisom.
 

6. Dobavni roki, zamude in prehod nevarnosti na kupca

Rok za dobavo izdelkov velja po dogovoru, ki ga prodajalec in kupec skleneta ob naročilu. V kolikor se tega nista dogovorila pisno (z izrecnim zapisom datuma na delovni nalog/naročilnico), pa zaradi odvisnosti prodajalca od dobaviteljev rok dobave ob oddaji zavezujočega naročila ni znan, je prodajalec izdelek dolžan dobaviti v običajnem roku upoštevaje dobavne roke njegovih dobaviteljev ter se hkrati zavezuje kupca obvestiti takoj, ko je izdelek pripravljen za prevzem.

Če je dobavni rok določen na delovnem nalogu in pride prodajalec v zamudo, je kupec upravičen, skladno z zakonskimi določbami, odstopiti od pogodbe, potem ko je prodajalcu dal najmanj 14-dnevni naknadni rok izpolnitve. Vendar pa prodajalec ne prevzema odgovornosti za kakršnokoli zamudo pri izpolnitvi, ki bi nastala zaradi okoliščin zunaj njegovega vpliva oz. nadzora, katerih kljub dolžni skrbnosti ob času oddaje zavezujočega naročila ni bilo mogoče pričakovati niti jih ni bilo mogoče odvrniti ali preprečiti z razumnimi ukrepi. Tako da tudi pisni dogovori o rokih dobave veljajo s pridržkom, če bo tudi prodajalec prejel material v dogovorjenem roku s strani svojih dobaviteljev.
 

Če bi kupec na lastno pobudo ali v soglasju s prodajalcem uveljavil spremembo dobavnega roka ali drugega pogoja, si prodajalec pridržuje pravico do spremembe cene izdelka.
 

Z izročitvijo izdelkov kupcu ali njegovemu pooblaščencu pri dostavljanju preko prevoznika preide nevarnost naključnega uničenja ali poškodovanja izdelka na kupca v trenutku izročitve.

 

7. Vračilo izdelka in korekcije

Ker v okvir prodajnega asortimana prodajalca sodijo medicinski pripomočki, ki so izdelani individualno za potrebe vsakokratnega kupca, vračilo teh izdelkov ni možno. Slednje ne velja za uveljavitev morebitnih jamčevalnih zahtevkov kupca zaradi napake posameznega izdelka. Glede prodajalčeve odgovornosti za napake na izdelkih, se uporablja v Republiki Sloveniji veljavna zakonodaja.

V prodajno ceno je vključena 1 potencialna korekcija izdelka, ki se naredi zaradi izboljšanja njegove funkcije. Vse morebitne dodatne korekcije, ki se izvedejo na željo oz. zahtevo kupca, ne sodijo v prodajno ceno in se plačajo posebej po ceni, ki jo določi ortotik glede na zahtevnost dela, potrebne materiale ter čas dela.
 

8. Plačilni pogoji

Račun, ki ga izda prodajalec, mora kupec poravnati ob izdaji oziroma v plačilnem roku, ki izhaja iz računa. Račun mora poravnati v celoti, delna plačila niso dopustna, razen na podlagi predhodnega pisnega dogovora s prodajalcem. Kot dan izvršitve plačila šteje dan, ko je celotni znesek računa poravnan. Če kupec pride v zamudo s plačilom, je prodajalcu dolžan plačati zakonske zamudne obresti.
 

9. Zamuda pri prevzemu izdelkov

Prodajalec lahko iz utemeljenih razlogov na strani kupca hrani artikle v svojih prostorih največ 30 dni, šteto od dneva, ko je kupec prejel pisno ali telefonsko obvestilo o možnem prevzemu izdelkov.

Če kupec individualno naročenega izdelka ne prevzame v navedenem roku 30 dni od prejema obvestila o možnem prevzemu in o razlogih za to v enakem roku ne obvesti prodajalca, ima prodajalec pravico, da odstopi od pogodbe in obdrži celoten znesek prejetega predplačila, ki se tretira kot ara, ki je bila dana v znak utrditve sklenjene pogodbe, če ara ni bila dana, pa lahko prodajalec zahteva povrnitev vseh stroškov in škode, ki so mu zaradi kupčeve zamude nastali.
 

10. Pridržek lastninske pravice

Prodajalec si do plačila celotne kupnine in vseh stroškov, ki bi prodajalcu nastali v zvezi s prevzemom in dobavo izdelka, pridržuje lastninsko pravico na izročenem izdelku. V primeru vgradnje ali montaže/aplikacije dobavljenih izdelkov z drugimi izdelki si prodajalec do plačila celotne kupnine in vseh stroškov pridržuje lastninsko pravico na delu teh izdelkov ali na sorazmernem delu novega izdelka.
 

11. Jamstva prodajalca

Pri prodajalčevih izdelkih in storitvah, je, glede na prodajalčevo dejavnost, bistvena funkcionalnost izdelka in posledično počutje kupca. Zaradi tega prodajale

Prodajalec tudi ne jamči za rezultat, kar pomeni, da na noben način ne jamči za to, da bodo kupčeve težave, zaradi katerih se je ta odločil za nakup ortopedskega pripomočka, odpravljene.

Prodajalec ne prevzema nobenega jamstva in odgovornosti za izdelke tudi v primerih, kjer je škoda nastala zaradi nestrokovne uporabe ter nepooblaščenega in nestrokovnega posega v sam izdelek ali zaradi nestrokovnega, pomanjkljivega ali neskrbnega ravnanja z izdelkom na strani kupca.

Prodajalec ne odgovarja za nikakršno škodo, ki bi nastala kupcu kot posledica njegovih zamud pri izpolnjevanju njegovih obveznosti, predvsem pa ne odgovarja zaradi nepravilnih, pomanjkljivih, zamolčanih ali netočnih podatkov, specifikacij in drugih informacij, ki jih je prodajalcu zagotovil kupec. Prodajalec ima pravico zahtevati povračilo vseh morebitnih stroškov, izgub ali škode, ki bi mu zaradi tega nastale.

Kupec mora opraviti vizualno kontrolo izdelka pri prevzemu in v kolikor s čimer ni zadovoljen, se to ob prevzemu dokumentira ter podpiše iz strani kupca ter prodajalca in se določi pogoje za odpravo oz. spremembo, v kolikor je to mogoče.

 

12. Odstop od pogodbe

Prodajalec je upravičen do odstopa od pogodbe:

  1. če je zaradi višje sile ali siceršnjih okoliščin, ki jih ni sam povzročil, nezmožen izpolniti pogodbene obveznosti;
  2. če je kupec pisno dogovorjeni plačilni rok prekoračil za več kot 14 dni in se ne odzove na dodatni, s strani prodajalca postavljeni rok;
  3. v primeru, če nastopi situacija opisana iz 5.člena teh Splošnih pogojev.

Kupec je upravičen odstopiti od pogodbe, če prodajalec namerno ali iz velike malomarnosti povzroči, da dobava izdelka ni mogoča.

V primeru, če prodajalec odstopi od pogodbe, je od kupca upravičen zahtevati povrnitev vseh izdelkov, ki mu jih je morebiti izročil in vseh nastalih stroškov in škode.
 

13. Končne določbe

Vse spore, ki bi izvirali iz predmetnega pogodbenega razmerja, si bosta prodajalec in kupec prizadevala rešiti sporazumno. V primeru, da to ne bi bilo mogoče, je za reševanje spora pristojno stvarno pristojno sodišče v Mariboru.

V primeru spora se uporablja slovensko pravo.

Predmetni Splošni pogoji poslovanja veljajo od 5.9.2022 dalje.
 

14. Prostovoljno soglasje in izjave kupca ter obvestilo o zasebnosti

Kupec s podpisom na zadnjih strani teh Splošnih pogojev izjavlja, da mu je prodajalec omogočil dovolj časa, da je prebral te Splošne pogoje temeljito in v celoti. Kupec nadalje izjavlja, da razume vse koristi, tveganja, alternative in nevšečnosti v zvezi z izdelki iz asrotimana prodajalca. Kupec še izjavlja, da je prejel zadostno količino informacij, da je imel možnost za postavljanje vprašanj ter pogovor o vseh pomislekih, ki bi se pojavili v zvezi z izdelki iz asortimana prodajalca. Kupec izjavlja, da razume, da mora izdelke iz asortimana prodajalca uporabljati samo po posvetu z zdravnikom.

Kupec še izjavlja, da se zaveda, da prodajalec ne jamči in ne more jamčiti ali zagotoviti rezultatov njegovega zdravljenja. Razume tudi, da prodajalec ni ponudnik zdravstvenih storitev in ne izvaja nobene zdravstvene dejavnosti ter tako tudi ne more podajati nobenih tozadevnih nasvetov.

Prodajalec se zavezuje spoštovati najvišje standarde varstva osebnih podatkov, ki so določeni z veljavno zakonodajo. Upravljavec osebnih podatkov je prodajalec. Pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov je dosegljiva na elektronskem naslovu: dejan.tasner@oim.si. Prodajalec zbranih osebnih podatkov ne posreduje tretjim oz. nepooblaščenim osebam.

Vsi podatki o kupcih, do katerih ima prodajalec zaradi izvedbe svoje storitve dostop, vključno z morebitno medicinsko dokumentacijo kupca, se zbirajo izključno zaradi izvedbe naročene storitve. Kupec s podpisom na zadnji strani teh Splošnih pogojev tudi soglaša z obdelavo njegovih osebnih podatkov. Prodajalec bo vse zbrane podatke obdeloval skladno s predmetnimi Splošnimi pogoji in vsakokrat veljavnimi predpisi v Republiki Sloveniji in EU. Prodajalec bo podatke hranil še največ 60 mesecev od dneva izročitve izdelka. Po tem roku se vsi pridobljeni podatki trajno izbrišejo. V primeru, da od pogodbe odstopi prodajalec ali kupec, se podatki trajno izbrišejo nemudoma. Kupec ima pravico kadarkoli zahtevati dostop do osebnih podatkov, ki se hranijo o njem. Če kupec meni, da je prišlo do nepravilne obdelave njegovih osebnih podatkov, ima pravico vložiti pritožbo na: Informacijski pooblaščenec, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana.